Sistem cu bonuri de ordine

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Legislatia s-a schimbat, la fel si numarul de solicitari venite din partea clientilor Sedona. Cresterea constanta a volumului acestora ne determina sa cautam solutii cat mai variate pentru a optimiza timpul dumneavoastra la sediul nostru.

De asemenea, ne dorim o interactiune confortabila si bine organizata cu vizitatorii nostri. De aceea am implementat sistemul de bonuri de ordine, care directioneaza fiecare client spre departamentul potrivit solicitarii sale, diminuand astfel timpul petrecut in asteptare. Mai mult, lucram la actualizarea si imbunatatirea sistemului, care va permite in curand vizitatorilor care au luat bonuri de ordine sa verifice de la distanta, de pe telefon, numarul de ordine curent de la fiecare departament.

Sistemul de bonuri de ordine este disponibil si pentru achizitie, fiind potrivit pentru companiile cu un flux mare de clienti, care doresc organizarea vizitelor in functie de tipul de solicitare.

Va reamintim ca, pentru a reduce la minimum timpul petrecut la sediul Sedona, aveti posibilitatea de a va programa online pentru fiscalizarea sau defiscalizarea caselor de marcat, aici: www.AparaturaFiscala.ro/programare

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.