Serviciile Sedona, adaptate la volumul crescut de solicitări pentru casele de marcat cu jurnal electronic

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Schimbarea legislației privind noile tipuri de case de marcat pe care companiile din România trebuie să le folosească începând cu toamna acestui an a declanșat o perioadă de adaptare care nu se dovedește ușoară – multiplele modificări ale reglementărilor legale, dar și timpul scurt de achiziție și implementare a noilor echipamente pot fi o adevărată provocare nu doar pentru firmele care-și desfășoară activitatea în România, ci și pentru furnizorii de aparatură și servicii specializate.

La Sedona, volumul de solicitări a crescut constant pe tot parcursul acestei perioade de tranziție. Este motivul pentru care am decis să suplimentăm capacitatea de preluare și soluționare a cererilor clienților Sedona prin optimizarea centralei telefonice, dar și prin creșterea echipei de specialiști.

”Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată. Pentru ei am lucrat constant la adaptarea echipei noastre realităților din mediul economic românesc. Pot spune că suntem pregătiți pentru a sprijini operatorii economici din România în etapa de schimbare a noilor echipamente fiscale”, a declarat Alexandru Lembrău, General Manager Sedona.

Numărul de solicitări primite va continua să fie ridicat până la data de 1 noiembrie.

În această perioadă, vă recomandăm să luați legătura cu specialiștii Sedona prin:

Platforma de suport sedonaalm.freshdesk.com
Email: contact@aparaturafiscala.ro
Vizita la sediul din Bucuresti, str. Traian nr. 66

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.