Comertul, fara casa de marcat: Amazon a deschis magazinul viitorului!
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Retaileri din toata lumea se bazeaza tot mai mult pe tehnologie pentru a oferi cumparatorilor o experienta de shopping individualizata si cat mai confortabila.
Pe viitor, chiar daca nu vor mai exista case de marcat la vedere, sistemele de plata, inventariere si marketing personalizat vor fi tot mai avansate: un efect direct al accesului la tehnologie – al retailerilor si al consumatorilor – si la cunostintele tot mai avansate privitoare la comportamentul clientilor.
In urma cu doar cativa ani, posibilitatea de a face cumparaturi fara a plati la casa era de neimaginat. Ei bine, incet-incet, acest scenariu devine realitate, iar noul magazin Amazon Go din Seattle (experimental, pentru moment) este semnalul de start al unei schimbari fara precedent in Retail.
Magazinul gigantului eCommerce Amazon din Statele Unite este doar unul dintre conceptele care ar putea schimba comertul asa cum il stim. Recent, Coop Italia a lansat, la randul sau, un alt fel de “magazin al viitorului” ce reuseste sa recreeze, cu ajutorul tehnologiei, market-ul din trecut. Puternic tehnologizat, supermarketul din Milano poate oferi cumparatorilor informatii despre produsele selectate, afisate pe ecrane interactive.
Fara indoiala, avansul tot mai rapid al tehnologiei este o provocare pentru Retail care, incet, dar sigur, se reinventeaza – O schimbare al carei motor trebuie sa fie alimentat de furnizorii de echipamente si servicii pentru comert.
La Sedona, intelegem aceasta responsabilitate, asumata in cadrul parteneriatului dezvoltat cu fiecare dintre clientii nostri. Este motivul pentru care portofoliul nostru de produse si servicii este in permanenta adaptat la cele mai noi cerinte ale pietei, cu cele mai moderne si inovative sisteme.