Raportarea lunara a activitatii firmelor cu noile case de marcat: Depunerea Declaratiei A4200
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Atentie! Declaratia A4200 poate fi depusa numai dupa transmiterea Formularului F4102 pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, de catre distribuitorul autorizat sau unitatea de service acreditata.
Companiile din Romania, care au acum obligatia de a utiliza doar case de marcat cu jurnal electronic, trebuie sa transmita lunar Declaratia A4200.
Alcatuita din fisierele XML descarcate din casa de marcat (documente pentru fiecare zi fiscala si un rezumat al perioadei de raportare, denumit registru), aceasta se depune de catre contabili, cu semnatura electronica.
Intocmirea & Depunerea Declaratiei A4200
!! Procedura va fi reluata pentru fiecare raportare lunara.
1. Descarcati fisierele XML pentru fiecare zi fiscala si registrul (fisierul-rezumat al perioadei de raportare) din casa de marcat (AMEF), semnate cu certificatul acesteia. Acestea se pot descarca pe un stick conectat la casa de marcat sau printr-un program software pe computer.
2. Asezati toate fisiererele intr-un folder separat.
3. Validati fisierele prin DUKIntegrator, un soft pus la dispozitie de ANAF cu ajutorul caruia se va genera un document PDF care sa contina toate materialele urcate. Documentul trebuie semnat electronic pentru depunerea sa pe portalul e-guvernare.
Pentru depunerea Formularului F4102, este necesara incheierea unui contract de service. Contactati echipa Sedona pentru a primi o oferta!