Cupoanele promotionale color – eficienta dovedita in programele de fidelizare a clientilor
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Acestea vor aduce inapoi in magazin 90% dintre cumparatori
Este mult mai costisitoare o strategie de atragere a clientilor noi noi fata de una concentrata pe pastrarea celor existenti. Mai mult decat atat, un cumparator devine tot mai valoros pe masura ce trece timpul… exact ca intr-o relatie!
Iata de ce tot mai multi antreprenori din Romania aleg sa desfasoare programe de loializare a clientilor. Una dintre cele mai eficiente strategii: cupoanele promotionale color.
Avantajele acestora:
– Sunt un beneficiu in plus pentru cumparatori -> Primesc mai mult pentru aceeasi suma de bani.
– Sunt un motiv in plus pentru acestia de a reveni in magazin -> In fond, oricine iubeste reducerile, nu-i asa?
– Sunt o sursa sigura de vanzari -> 90% dintre clientii care primesc un cupon promotional se reintorc in magazin!
Studiu de caz: Magazinul Pico din Ploiesti (1.700 mp), unde Sedona a implementat un sistem de fidelizare cu imprimanta color Epson TM-C710. Aici, campaniile derulate sunt intotdeauna un succes!