Sedona Retail – programul de gestiune care ofera comerciantilor un avantaj competitiv real.
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Fie ca folositi deja Sedona Retail sau sunteti in cautarea unui software de gestiune pentru magazine, este important sa cunoasteti beneficiile si functionalitatile oferite de acesta.
Stiti deja avantajele principale Sedona Retail
– Pe scurt, este solutia profesionala completa, flexibila si usor de folosit, cu ajutorul careia puteti:
– Sa reduceti costurile afacerii si sa cresteti controlul asupra acesteia;
– Sa eficientizati activitatea afacerii;
– Sa desfasurati programe de fidelizare a clientilor.
La Sedona, lucram constant la adaugarea de noi functionalitati programului de gestiune. Printre cele mai importante optiuni ale acestuia, amintim:
- Aplicatia pentru rapoarte pe mobil.
- Trimiterea de e-mail-uri automate cu rapoarte de vanzari sau alerte, catre administratori.
- Plata cu cod QR, cu MobilPay Wallet.
- Tiparirea de cupoane cu promotii.
- Transmiterea de bonuri si facturi clientilor prin e-mail.
- Afisarea detaliilor tranzactiei catre client pe o tableta sau ecran suplimentar.
- Adaugarea, pe bonuri, de texte publicitare si logo companie.
- Optiunea de cautare client inclusiv dupa numar de telefon si email, pentru identificarea datelor de facturare.
In prezent, Sedona Retail este disponibil in 3 versiuni de limba: romana, engleza si spaniola.
Vreti sa stiti mai multe? Nimic mai simplu. Trebuie doar sa luati legatura cu noi!