Platforma de suport FreshDesk, o soluție eficientă de gestionare a solicitărilor tehnice

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Pentru a crea un cont gratuit, vă rugăm să accesați sedonaalm.freshdesk.com

Tot mai mulți clienți Sedona aleg astăzi să ne trimită solicitări tehnice folosind platforma online de suport FreshDesk. Creată pentru a eficientiza procesul de soluționare a problemelor tehnice, aceasta este ușor de folosit și asigură o gestionare rapidă și eficientă a solicitărilor dumneavoastră.

Avantaje:

Disponibilitate 24/24

– Puteți scrie un tichet nou la orice oră, în orice zi.

Înregistrare rapidă a solicitărilor

– După crearea contului, datele dumneavoastră sunt memorate în sistem. Astfel, este eliminat timpul necesar identificării (un pas necesar în cazul apelului telefonic).

Toate informațiile sunt disponibile online

– Veți putea urmări statusul gestionării tichetelor curente, ca și istoricul solicitărilor trecute, în contul dumneavoastră.

Creați acum un cont gratuit FreshDesk și descoperiți toate avantajele sistemului de suport online!

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.