Alex Lembrau, Sedona: “Cerem scuze clientilor nostri care nu au reusit sa ia legatura cu noi in ultima perioada”
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Daca ultimele saptamani au fost dificile pentru orice business, perioada de la publicarea obligativitatii marcarii bacsisului la casa de marcat pana la anularea acestei prevederi a fost una de foc pentru Sedona: in acest rastimp, operatorii nostri au inregistrat zilnic intre 4000 si 6000 de apeluri telefonice si sute de e-mailuri din partea dumneavoastra. Am gestionat un volum urias si neobisnuit de cereri, acesta fiind si motivul pentru care nu am avut posibilitatea de a oferi un raspuns pentru o parte dintre clientii nostri.
Regretam ca ati fost nevoiti sa treceti prin aceasta perioada dificila si va cerem scuze daca nu ati reusit sa ne contactati in ultimele saptamani.
In ciuda dificultatilor tehnice pe care le-am intampinat, Sedona a profitat de acest rastimp pentru a imbunatati capacitatea de raspuns a operatorilor – astfel, am implementat un sistem telefonic mai performant si am marit echipa de suport, pentru a fi siguri ca vom fi mai bine pregatiti pentru eventuale modificari legislative similare, care nu asigura o perioada de adaptare fireasca si necesara comerciantilor.
Va multumesc pentru intelegere alaturi de intreaga echipa Sedona,
Alexandru Lembrau