Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Terminale Self-CheckOut, Self-Service, Infokiosk-uri 

Care sunt avantajele utilizarii terminalelor Self-Checkout?

Terminalele Self-Checkout devin din ce in ce mai populare in Retail, fiind apreciate de marea majoritate a consumatorilor. Printre avantajele folosirii caselor Self-Checkout se numara scaderea timpului de asteptare in comparatie cu utilizarea unei case de marcat obisnuite, dimensiunile reduse ale spatiului necesar si posibilitatea de a micsora costurile fortei de munca. Sunt rapide, fiabile si usor de folosit, iar toate acestea maresc satisfactia clientilor.

Ce sunt terminalele Self-Service?

Sunt o metoda simpla si rapida de a plasa o comanda sau de a realiza o tranzactie. Ideale pentru Retail, restaurante, cinematografe sau spitale, sistemele self-service sunt dotate cu terminal de plata, iar in functie de preferinte, pot veni insotite de o imprimanta.

Cine poate folosi Infokiosk-urile?

Infokiosk-urile sunt sisteme de informare digitala de interior sau exterior, care pot fi folosite pentru plasarea de afise publicitare sau de harti interactive; in plus, pot fi utilizate ca puncte de informare. Sunt utile pentru hoteluri, muzee, aeroporturi si alte spatii publice sau private.
Terminale Self-Checkout

Terminale Self-Checkout

Ce este un terminal self-checkout?

Terminalele self-checkout sunt sisteme care permit clientilor sa-si scaneze singuri produsele si sa le plateasca fara ajutorul unui angajat.

Ce trebuie sa contina un terminal self-checkout?

Componentele unui sistem self-checkout pot varia in functie de cerintele afacerii. La Sedona terminalul self-checkout poate contine imprimanta fiscala, terminal de plata, cititor de coduri, acceptator numerar, suport pungi si cantar de verificare pentru produsele cumparate.

De ce sa aleg un terminal self-checkout?

Pentru ca procesul de cumparare este simplificat, iar clientii economisesc timp, va creste satisfactia consumatorilor. In plus, puteti folosi spatiul mai eficient, iar personalul se poate ocupa de alte sarcini, fiind nevoie de un singur anagajat pentru a supraveghea casele self-checkout.

Vezi produsele
Terminale Self-Service & Self-Ordering

Terminale Self-Service & Self-Ordering

Ce este un terminal Self-Service si Self-Ordering?

Terminalele pentru tranzactii si comenzi sunt dispozitive ce le permit clientilor sa realizeze anumite tranzactii intr-un mod intuitiv si interactiv.

Care sunt caracteristicile de care trebuie sa tin cont atunci cand aleg un terminal Self-Service?

Dimensiunea ecranului, timpul de raspuns si rezolutia maxima sunt doar cateva dintre aspectele pe care ar trebui sa le aveti in vedere atunci cand alegeti un terminal Self-Service. E bine sa tineti cont si de luminozitatea si durata de viata a panoului, dar si de temperatura la care acesta functioneaza optim.

Care sunt functionalitatile unui terminal Self-Service?

In portofoliul Sedona gasiti terminale cu functia de rezervare si preluare comenzi, colectare, gestionarea cozilor, administrarea cardurilor de fidelitate, asistenta la cumparare si vanzare sau realizarea de diferite operatiuni promotionale.

Vezi produsele
Infokiosk-uri

Infokiosk-uri

Ce este un infokiosk?

Interactiv sau static, un infokiosk este un sistem digital de informare, care poate fi amplasat si folosit in numeroase spatii, precum mall-uri, muzee sau restaurante.

De ce sa folosesc un infokiosk?

Modul in care este conceput un astfel de sistem ofera clientilor o experienta placuta, insa vine si cu alte beneficii, precum reducerea cozilor, informarea mai facila a consumatorilor, posibilitatea de a afla parerea clientilor si oportunitatea de a promova serviciile si produsele intr-o maniera mai moderna.

Care sunt avantajele utilizarii infokiosk-urilor?

Un infokiosk poate fi vazut ca un mini-asistent ce ofera clientilor informatiile cerute si le inregistreaza feedback-ul, fara a fi nevoie de prezenta altui angajat. Mai mult, acesta poate afisa materialele promotionale intr-un mod mult mai atractiv fata de clasicele panouri publicitare.

Cum aleg sistemul de feedback potrivit?

Sistemul de feedback Sedona include tableta, aplicatia pentru feedback si sondaj clienti si 3 tipuri de standuri pentru tablete, din care il puteti alege pe cel potrivit pentru afacerea dumneavoastra. Standul de podea pentru tableta este varianta optima daca vreti un sistem de preluare feed-back sau informare, standul de masa este recomandat pentru retail si HoReCa, iar cel iluminat este o alegere ideala pentru cei care vor sa atraga atentia clientilor.

Vezi produsele

Articole recomandate

Ai o întrebare?