Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Aparatura 

Case de marcat & Imprimante fiscale

Case de marcat & Imprimante fiscale

Cum alegi o casa de marcat?

Alegerea caselor de marcat trebuie facuta in functie de specificul afacerii si de cerintele legislatiei in vigoare. In magazinul online Sedona puteti cumpara modelul potrivit la pretul si oferta corecte! Pentru alegerea casei de marcat potrivite, trebuie sa stabiliti: - daca veti avea nevoie de o casa de marcat mobila / portabila pentru a fi folosita ambulant sau daca doriti o casa de marcat pentru un punct fix de lucru; - daca va fi conectata la computer sau va avea articole programate in memoria proprie; - volumul de bonuri zilnice (imprimantele fiscale fac fata unui volum superior caselor de marcat); - ce periferice urmeaza sa fie conectate la casa de marcat (difera in functie de model capacitatea de conectare la sertarul de bani, computer, cititor de coduri de bare, cantar, display extern etc).

Ce case de marcat sunt admise in 2022?

Noile modele de case de marcat cu jurnal electronic trebuie sa fie omologate conform normelor in vigoare si achizitionate doar de la distribuitori autorizati de catre Ministerul de Finante. Toate modelele din portofoliul Sedona corespund ultimelor cerinte legislative, avand printre altele capacitatea de descarcare a jurnalului electronic.
Majoritatea comerciantilor pot folosi in 2022 modele de case de marcat electronice fiscale sau imprimante fiscale standard. Exista insa reguli distincte pentru companiile din domeniul vanzarilor de carburanti si al caselor de schimb valutar, care trebuie sa foloseasca aparate fiscale omologate special in acest sens.

Ce caracteristici au cele mai bune case de marcat?

Alegerea modelului de casa de marcat potrivita pentru afacerea dumneavoastra trebuie facuta in functie de producator, performanta si caracteristici de securitate ale echipamentului fiscal.
Este important, de asemenea, sa luati in considerare capacitatea de conectare la multiple periferice (sertar de bani, afisaj client, tableta etc.), calitatea tastaturii si rezistenta imprimantei la un volum mare de bonuri; auto-cutter-ul este, de asemenea, un "accesoriu" al aparatului fiscal care nu trebuie trecut cu vederea.

Care este cea mai ieftina casa de marcat cu jurnal electronic?

Datecs DP05 este casa de marcat cu pretul cel mai accesibil din magazinul online Sedona. Portabila si usor de folosit, aceasta permite mai multe forme de plata, de la numerar, cash back sau card pana la plata cu vouchere sau tichete de masa si cadou.

Cum se foloseste casa de marcat?

Folosirea caselor de marcat Sedona este mai simpla ca niciodata! Utilizatorul porneste aparatul, iar mai apoi tasteaza cifra 1. In cazul unor modele precum Partner, se poate intra direct in modul de vanzare tastand cantitatea, pretul si codul articolului (PLU). Finalizarea bonului depinde de tipul platii, numerar sau card, existand si optiunea de anulare bon. Pentru a emite rapoarte apasati ”On” si alegeti tipul de raport. In functie de modelul ales exista mici variatii in structura casei de marcat, insa elementele ce nu trebuie sa lipseasca sunt lista de articole sau conectarea aparatului de marcat la sistemul de vanzare si gestiune.

Ce inseamna cadere de tensiune la casa de marcat?

In cazul in care pe ecranul casei de marcat/ecranul operator se afiseaza 'Cadere de tensiune', vi se semnaleaza faptul ca incarcatorul nu functioneaza in parametri optimi, aparatul nefiind alimentat corespunzator.

Cum se conecteaza casa de marcat la ANAF?

Utilizatorul casei de marcat are obligatia legala, conform OUG 28/1999, sa conecteze casa de marcat la serverul ANAF printr-un distribuitor autorizat. Ca prim pas, comerciantul trebuie sa asigure accesul la internet in locatia unde este instalata casa de marcat. In functie de model, aceasta se poat conecta la serverul ANAF prin GPRS, prin intermediul unui card SIM din componenta aparatului, prin LAN reteaua locala de internet sau prin WI-FI.

Cine este obligat sa aiba casa de marcat?

Toti operatorii economici din categoria contribuabililor mici si mijlocii, dar si cei care au venituri din activitati independente, precum PFA, II (intreprindere individuala) sau IF (intreprindere familiala), au obligatia legala de a folosi case de marcat pentru a tine evidenta vanzarilor efectuate. Obligativitatea utilizarii casei de marcat intra in vigoare odata cu inceperea activitatii comerciale. PFA-urile si firmele care si-au conectat casele de marcat la sistemul ANAF inca din 2018, 2019, 2020, beneficiaza de o scadere din impozitul pe profit.

Ce este casa de marcat?

Casa de marcat este un aparat electronic utilizat pentru inregistrarea si calcularea vanzarilor, necesar tuturor operatorilor economici ce presteaza servicii sau comercializeaza produse la scara larga. Utilizatorii au de ales intre numeroase tipuri de case de marcat digitale, dar si modele portabile (de exemplu, pentru servicii tip Uber), perfecte pentru cei care desfasoara operatiuni de transport.

Cat costa o casa de marcat fiscalizata?

Pretul unei case de marcat variaza in functie nevoile utilizatorului, de specificul afacerii, dar si de reglementarile legislative. De asemenea, odata ce achizitionati casa de marcat, urmeaza incheierea unui contract de service cu distribuitorul ales, contract devenit obligatoriu prin lege. Casa de marcat portabila fiscalizata necesita asistenta tehnica in procesul de inregistrare in sistemul ANAF, dar si mentenanta comunicatiei la serverul ANAF. La Sedona suma estimata pentru toate aceste servicii este de 1.100 RON.

In ce cont inregistrez casa de marcat?

Casa de marcat se inregistreaza in cont contabil 213 - mijloc fix.

Cum se foloseste casa de marcat?

Dupa ce ati deschis casa de marcat, tastati codul produsului (PLU) urmat de cantitatea pe care doriti sa o introduceti si pretul fiecarui articol.

Ce inseamna PLU la casa de marcat?

Codul PLU este unic si este alocat fiecarui articol, reprezentand codul lui din casa de marcat. Vanzarea articolelor se face tastand codul PLU aferent produsului.

Ce fac cu casa de marcat daca inchid firma?

In cazul in care decideti sa inchideti firma, trebuie sa completati formularul F4105 privind renuntarea la utilizarea casei de marcat. Extragerea memoriei fiscale se face in unitatea de service de catre un tehnician avizat. Memoria fiscala se pastreaza impreuna cu procesul verbal de predare memorie timp de 10 ani.

Ce fac cu casa de marcat veche?

Procesul de radiere a unei case de marcat sau defiscalizare presupune extragerea memoriei fiscala de catre un tehnician de service autorizat, urmand ca mai apoi sa o predati unui organ fiscal, alaturi de documentatia necesara. Dosarul trebuie sa cuprinda urmatoarele documente: cartea de interventii, registrul special al casei de marcat, certificatul fiscal, actul de identitate al reprezentantului societatii, certificatul de inmatriculare, declaratia de instalare, dar si cererea ANAF, alaturi de numarul de ordine ANAF si hotararea AGA de inchidere a punctului de lucru sau incetare a activitatii, acolo unde este cazul.
Vezi produsele
Sertare de bani

Sertare de bani

Ce rol are despartitorul din sertarul cu bani?

Despartitorul din interiorul sertarului cu bani este folosit pentru a organiza banii si pentru a simplifica procesele recurente, precum schimbarea banilor sau mutarea lor in cutia cu valori.

Ce accesorii sunt incluse la imprimanta POS Star mPOP cu sertar de bani?

Modelele Star mPOP, cu imprimanta nefiscala si sertar de bani incorporat sunt insotite de cablu de alimentare, rola, sistem de montare si stand cu doua suprafete de prezentare.

Cum aleg sertarul de bani potrivit?

Fie ca optati pentru un sertar de bani cu deschidere manuala sau electrica, un aspect ce nu ar trebui neglijat este siguranta. Este recomandat sa alegeti un sistem de deschidere si inchidere care poate fi protejat printr-un cod folosit ca parola, pentru a va asigura ca doar persoanele autorizate au acces.
Vezi produsele
Cantare

Cantare

Cantare Electronice - Avantaje

Cantarul electronic profesional are mai multe avantaje: de la precizie, plus de control al procesului de cantarire, pana la navigarea usoara si configurarea facila. Un cantar electronic omologat este un dispozitiv de masurare care a fost verificat si aprobat. Ofera o precizie mai mare si este acceptat din punct de vedere legal in activitatile comerciale. Functionalitatile, greutatea maxima masurabila sau destinatia de utilizare sunt doar cateva dintre criteriile prin care cantarele electronice omologate pot fi diferentiate intre ele. Sedona pune la dispozitie mai multe cantare electronice omologate, spre exemplu: cantar electronic comercial, cantar cu imprimanta de etichete, cantar incorporabil in masa, cantar de verificare, balanta de precizie, cantar platforma, cantar numaratoare, cantar suspendat, feliator de mancare si cantar pentru restaurante si catering.

Cat costa omologarea unui cantar electronic?

Costurile pot varia in functie de capacitatea de cantarire si de tipul acestuia: cantar electronic mare, cantar de magazin, cantar de piata, cantar de mana profesional cantar Wifi sau cantar de bucatarie. In cazul unui cantar mic, de mana, profesional sau cu sau fara conectare la computer, costurile de omologare sunt de obicei mai mici decat pentru un cantar mare sau de magazin. In plus, exista si servicii de reparatii cantare care pot fi necesare in cazul unor defectiuni ale cantarului, iar acestea pot implica costuri suplimentare. Costul omologarii unui cantar electronic depinde de mai multi factori, dar poate fi estimat in functie de specificatiile cantarului.

Cantare platforma (industriale)

In general de dimensiuni mari, acestea mai sunt cunoscute sub denumirea de cantare de podea sau cantare industriale si sunt create special pentru cantarirea articolelor de mari dimensiuni.

Cand este verificarea metrologica necesara?

Verificarea metrologica este necesara atunci cand pretul unui produs se stabileste in urma cantaririi acestuia.

La ce interval de timp se face verificarea metrologica?

Cantarele certificate metrologic au aprobarea Organizatiei Internationale de Metrologie Legala, fiind livrate impreuna cu o copie dupa certificatul de aprobare metrologica. Acestea nu necesita verificare la cumparare, ci dupa un an de utilizare, apoi in fiecare an.

La Sedona se pot face verificari metrologice anuale?

Sedona asigura serviciul de verificare metrologica anuala a cantarelor, cu exceptia cantarelor de dimensiuni mari (cu capacitate de cantarire o tona sau mai mult). Verificarile se fac in sediul Sedona pe parcursul a 1-3 zile lucratoare. In functie de disponibilitate, in perioada in care realizeaza aceasta verificare, Sedona poate asigura cantar comercial la schimb.
Vezi produsele
Cititoare & Terminale mobile

Cititoare & Terminale mobile

Cate tipuri de cititoare coduri de bare sunt?

In portofoliul Sedona gasiti o gama variata de cititoare de coduri de bare, de la cititoare mobile 1D sau 2D conectate cu fir, dispozitive fara fir, mini cititoare de coduri, pana la cititoare industriale. Puteti opta pentru cititoare coduri de bare fixe sau cititoare cu conectare la telefoane si terminale mobile.

Cum aleg terminalul mobil potrivit?

Este bine sa tineti cont de capacitatea de stocare, tehnologia de scanare, autonomia, rezistenta la umiditate, praf si caderi, pe scurt, de standardul sau de protectie.

Avantajele folosirii unui verificator de pret

Un astfel de kiosk este un ajutor accesibil si mereu prezent pentru clientii dumneavoastra. Ofera posibilitatea de a verifica la raion detaliile produselor, dar si a cardurilor de fidelitate, este usor de folosit si asigura o experienta de vanzare fara probleme.

Vezi produsele
Imprimante, Marcatoare, Solutii de etichetare si ambalare

Imprimante, Marcatoare, Solutii de etichetare si ambalare

Ce sunt imprimantele POS?

Folosite in supermarketuri, magazine restaurante, hoteluri etc, imprimantele POS sunt dispozitive utilizate pentru tiparirea bonurilor, notelor de plata sau a bonurilor nefiscale.

Ce sunt marcatoarele de pret?

Marcatoarele de pret sunt aparate de etichetat, actionate manual, utile nu doar in Retail, ci si in Logistica (de exemplu, in depozite). Sunt folosite pentru a imprima pe etichete autoadezive caractere si semne.

Ce sunt solutiile de etichetare?

Sunt echipamente folosite pentru etichetarea produselor sau a rafturilor, precum: marcatoare de pret, aplicatoare, roluitoare de etichete, aparate de etichetat sau pistoale de agatat etichete.

Vezi produsele
Terminale Self-CheckOut, Self-Service, Infokiosk-uri

Terminale Self-CheckOut, Self-Service, Infokiosk-uri

Care sunt avantajele utilizarii terminalelor Self-Checkout?

Terminalele Self-Checkout devin din ce in ce mai populare in Retail, fiind apreciate de marea majoritate a consumatorilor. Printre avantajele folosirii caselor Self-Checkout se numara scaderea timpului de asteptare in comparatie cu utilizarea unei case de marcat obisnuite, dimensiunile reduse ale spatiului necesar si posibilitatea de a micsora costurile fortei de munca. Sunt rapide, fiabile si usor de folosit, iar toate acestea maresc satisfactia clientilor.

Ce sunt terminalele Self-Service?

Sunt o metoda simpla si rapida de a plasa o comanda sau de a realiza o tranzactie. Ideale pentru Retail, restaurante, cinematografe sau spitale, sistemele self-service sunt dotate cu terminal de plata, iar in functie de preferinte, pot veni insotite de o imprimanta.

Cine poate folosi Infokiosk-urile?

Infokiosk-urile sunt sisteme de informare digitala de interior sau exterior, care pot fi folosite pentru plasarea de afise publicitare sau de harti interactive; in plus, pot fi utilizate ca puncte de informare. Sunt utile pentru hoteluri, muzee, aeroporturi si alte spatii publice sau private.
Vezi produsele
Terminale de plata POS

Terminale de plata POS

Ce este un terminal de plata?

Cunoscut si sub denumirea de "aparat POS", "aparat de plata" sau "terminal POS", un terminal de plata este, pe scurt, un dispozitiv (mobil) de citire a cardurilor bancare. Desi separate de casa de marcat fiscala sau de sistemul complet POS, anumite modele de terminale de plata se pot conecta la casa de marcat sau la sistemul POS pentru a simplifica procesul unei tranzactii. In functie de terminal si de procesatorul de plata, aparatele POS pot accepta plati efectuate cu telefonul prin tehnologia NFC (precum Apple Pay).

Unde pot fi folosite Terminale de Plata POS?

Terminalele de plata POS pot fi folosite in orice unitati comerciale, precum magazine, restaurante, saloane de infrumusetare etc., precum si la tranzactii efectuate pe teren, precum: taxi, livrare mancare, reparatii la adresa clientului etc.

Cum sa aleg terminalul de plata potrivit?

Terminalul de plata poate fi ales in functie de:
- Conditiile contractuale si comisioanele procesatorului de plata (banca sau alta institutie acreditata).
- Facilitatile oferite de procesatorul de plata, precum online banking, cash-back, simplitatea inrolarii, rapiditatea transferurilor catre alte conturi, rapoarte de tranzactii, posibilitate retururi etc.
- Caracteristici tehnice si fizice ale dispozitivului, precum posibilitatea de conectare la computer, acceptarea de plati NFC cu telefonul, marime terminal, marime ecran, rezistenta la cazaturi, greutate, termen de garantie etc.
- Pret

Cum se instaleaza un aparat POS?

Primul pas pentru obtinerea unui terminal de plata este semnarea unui contract cu procesatorul bancar. Sedona colaboreaza cu mai multe institutii procesatoare de plata si poate facilita acest pas. In functie de institutia de plata, terminalul se livreaza pe loc, din stocul Sedona, sau se livreaza la un anumit termen. Specialistii Sedona pot asista comerciantii in configurarea initiala a terminalului, pot asigura training, precum si servicii de suport pe intreaga perioada de folosire.
Vezi produsele
Consumabile

Consumabile

Cum preintampin situatiile in care raman fara role pentru casa de marcat?

Va puteti programa comenzile pentru consumabile, in intervalul de timp dorit, din contul Sedona. Puteti alege intervalul orar si ziua comenzii, dar si metoda de livrare.

Cu ce tipuri de aparate sunt compatibile rolele pentru case de marcat?

Rolele pentru case de marcat sunt compatibile si cu imprimantele fiscale, terminale de plata si imprimante nefiscale stationare sau portabile. De asemenea, puteti gasi in portofoliul Sedona si role de hartie pentru cantar.

De ce sa aleg rolele din hartie termica?

Dupa cum ii spune si numele, imprimarea are loc prin incalzire, nemaifiind nevoie de ribbon sau tus. Drept urmare, imprimarea e mai rapida, calitatea e mai buna, iar costurile de functionare sunt mai mici.

Vezi produsele

Articole recomandate

Ai o întrebare?