Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru

Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru

Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru

Stoc disponibil: Da

Termen de livrare: Maxim 24 de ore

Producator: Sedona

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 720,00 Lei
Pret fara TVA: 605,04 Lei
Pret fara TVA EURO: 122,84 €

Contract de mentenanta a sistemelor de vanzare si gestiune ce include asistenta de la distanta precum si deplasari incluse. Raza de deplasare este limitata la Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si Mun. Constanta. 

Cu un singur punct de contact este asigurata buna functionare a intregului sistem hardware si software. Sedona pune la dispozitie un numar de call-center precum si un sistem online de adaugare tichete: sedonaalm.freshdesk.com.

 

In cazul in care aveti mai multe puncte de lucru puteti edita cantitatea in cosul de cumparaturi.

  

Contractul include: 

  • 2 deplasari la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza cu 70 Lei, TVA inclus. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore de la solicitare (in general, in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare).

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele sistemului, in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00. 

  • Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile.
  • Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

  • Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).

  • Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

  • Personalizare formate de etichete.

  • Manopera gratuita, inclusiv predare memorie fiscala.

  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de componentele hardware si software ale sistemului, inclusiv servicii legate de casa de marcat (remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, predare memorie fiscala a casei de marcat la ANAF, etc.). Programul de lucru in care se asigura asistenta si deplasari este de la 9:00 la 18:00, de Luni pana Vineri.

  • Asistenta este asigurata in limbile romana si engleza.
  • Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

  • Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie

  

Contractul se mentine pe o perioada de minim 12 luni, cu prelungire automata in cazul in care nu se solicita intreruperea acestuia. Se poate alege una din urmatoarele perioade de facturare:

- La 3 luni

- La 6 luni

- La 12 luni - Se acorda o luna GRATUITA

    

Acest abonament este disponibil pentru puncte de lucru aflate in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru alte judete puteti opta pentru Contract cu asistenta remote (de la distanta).

 

Opinii consumatori

Scrieti-va propria parere

Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru

Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru

Scrieti-va propria parere

Produse similare:

Articole recomandate

Ai o întrebare?